„Lamborgini” je predstavljanjem novog V12 motora potvrdio da će „mursijelago”, čija se proizvodnja završava, dobiti naslednika. Izgled automobila je još tajna, ali se sada zna da će novi 12-cilindraš, težak inače samo 235 kilograma, imati zapreminu 6,5 litara i razvijaće 700 konjskih snaga pri 8.250 obrtaja. Motor s oznakom L539 imaće i maksimalni obrtni momenat od 690 Nm. Jasno je da će novi V12 biti jači za 30 KS od motora koji se ugrađuje u „mursijelago LP670-4 superveloće”. Zajedno sa motorom predstavljen je i novi sedmostepeni automatski ISR menjač, težak, odnosno lagan samo 79 kilograma. Nije potvrđeno kako će se zvati naslednik „mursijelaga”, a u igri je i dalje ime „jota”.
„Lamborgini” je predstavljanjem novog V12 motora potvrdio da će „mursijelago”, čija se proizvodnja završava, dobiti naslednika.
Izgled automobila je još tajna, ali se sada zna da će novi 12-cilindraš, težak inače samo 235 kilograma, imati zapreminu 6,5 litara i razvijaće 700 konjskih snaga pri 8.250 obrtaja.
Motor s oznakom L539 imaće i maksimalni obrtni momenat od 690 Nm. Jasno je da će novi V12 biti jači za 30 KS od motora koji se ugrađuje u „mursijelago LP670-4 superveloće”. Zajedno sa motorom predstavljen je i novi sedmostepeni automatski ISR menjač, težak, odnosno lagan samo 79 kilograma. Nije potvrđeno kako će se zvati naslednik „mursijelaga”, a u igri je i dalje ime „jota”.